HomeВидеоигрыRelated VideosMore From: GameGrumps

Escaping a Room of Terrors (Special Episode!) - 10 Minute Power Hour

68680 ratings | 1662523 views
Check out 60OUT ► https://www.60out.com What should we do next? Let us know! Click to Subscribe ► http://bit.ly/GrumpSubscribe Dir/shot/edited by Tucker ► http://www.tuckerprescott.com ► http://www.instagram.com/tucker.prescott Click to Subscribe ► http://bit.ly/GrumpSubscribe Want updates on what's new and coming soon? Our email list! ► http://eepurl.com/cN7syX Game Grumps are: Egoraptor ► http://www.youtube.com/Egoraptor Danny ► http://www.youtube.com/NinjaSexParty Game Grumps on social: Facebook ► https://www.facebook.com/GameGrumps Twitter ► https://www.twitter.com/gamegrumps Music from Stevia Sphere ► http://www.steviasphere.bandcamp.com
Category: Видеоигры
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (5100)
Abe Ridha (2 days ago)
this is basically saw now but the better and funnier version
Astro Pandah (3 days ago)
Yo this was posted on my birthday
Crash Can (6 days ago)
"Oh tralalaa, this is exelent~" Dan is a 9 year old inside
Sydney Mercury13 (8 days ago)
10:41 is so funny also 10:44
joshua Penner (8 days ago)
Dr *p* hil has been a bad boy!
soph your friend (9 days ago)
413
Lunar Light (13 days ago)
14:51 “you know what guys I’m gonna say it, i think this guy is innocent “😂Is crying
Hazel Rodgers (13 days ago)
I have exactly the same shirt as the Dan!!!!!!
Tess La Plante (14 days ago)
This was hilarious XD
LOL with me (15 days ago)
Fish are friends not food
TVwrd687 (16 days ago)
2:13 Nice recovery
Crazy Collaborations (16 days ago)
Wait is Dan a nirvana fab
Crazy Collaborations (16 days ago)
*fan
Zelda Levy (16 days ago)
413
mattis chastan (18 days ago)
"Oh he eats them ?" Made me burst in laughters. While drinking tea. Baaaad timing. (but so good!)
GrntSmf (18 days ago)
Large things might start with Mag- because in latin Magnus is "great". So the root Mag- means great or large
Progirl 88 (18 days ago)
I just wanna know if the fish is ok :(
Allessandria Polizzi (20 days ago)
If at first you can’t succeed, 4 1 3, 413, 4 1 3,
ArtzyFartzy Dweeb (21 days ago)
"Dude is that a fish?! Wanna blend it?.
Wlfby (21 days ago)
I still feel bad for the fish, poor guy doesnt even have a filter..
Beep Beep (22 days ago)
413
Anya (22 days ago)
413
Bri Arcanum (23 days ago)
"DON'T BLEND THE FISH!"
Tøpaz (24 days ago)
Hope no fish were harmed in the making of this video
Phantom- Fusion (24 days ago)
Doesn't the grid correspond with "DEMON" ?
William gilbert (24 days ago)
4134134134134134134134143143441431434134143e543124132412asdfasdfgsdfgab3 nfuck dan
Disrupted (25 days ago)
17:10 that shit was fucking hilarious
ShepherdPlayzRoblox (25 days ago)
Aren was me in the escape rooms I did with my friend. 😂
jaykwali (26 days ago)
i can relate to how awkward dan feels in the first couple minutes
Alex (26 days ago)
I just want more of this
godisthatyou (26 days ago)
My boyfriend works as an actor at an escape room place similar to that called Alcatraz hear in Utah. You here some interesting stories every day
StarlightGenesis (27 days ago)
I went to an escape room with a real actor playing a zombie. Every five minutes they’d let out the chain and if the zombie touched you, you were dead and had to sit out. The zombie liked showtunes, but GOD FORBID you sing Hamilton. My friend befriended the zombie with the promise of buying her a bunny.
Atria Wulf (27 days ago)
10 minute power hour, in 20 minutes.
Angie Serrano (28 days ago)
They both looked traumatized when they got out 😂😂😂😂😂
Emily Last (29 days ago)
"If we don't get out in time, will an actual actor playing as the doctor come in? Because we WILL club him to—" *ad comes on*
Emily Last (29 days ago)
*Nice editing, Tucker*
Static Studio (29 days ago)
a gate power HOUR in 19 min
Terbyofthenorth 2000 (1 month ago)
I did a pirate one of these
TILR (1 month ago)
Please tell me the fish is okay :(
Liege Maximo Prime (1 month ago)
What does the binary say at the end
Margarita Acevedo (1 month ago)
413 413 413 4 FICKN ONE. THREEEE
someoneprobably (1 month ago)
_Was it.. 134?_ Nnoo no it was 314 yeah I remember now. Hha.
someoneprobably (1 month ago)
I can name my favorite parts in this; *The ones where Dana yells from the bright painful light in his face.* Especially 7:48. I come back to this video all the time just for that.
that one cancerboy (1 month ago)
"oh he EATS them!"
Korbin Hand (1 month ago)
What video did Arin say the slim thick comment
6 snail-shell 9 (1 month ago)
"oh, he *eats* them!" tf?
BurningIcecream (1 month ago)
T A S T Y B O Y S A S T Y B O Y S
LukeSky the player (1 month ago)
Man, now that I'm rewatching this, Arin is slim-thicc
mars taylor (1 month ago)
when 10 minute power hour isn't 10 minutes or an hour
Pilgrims (1 month ago)
Arin wearing sunglasses in a dark room with a flashlight is my new favorite picture. 14:44
Ricky Soto (1 month ago)
Doctor walks in at the end "Alright who's ready for their prostate exam"
anpangal (1 month ago)
413
ALonelyLeek (1 month ago)
Not sure if that ending was genuine or not
Baby Barf (1 month ago)
Damn ask a lot of dumb question
Madison Taylor (1 month ago)
Angry farts lmao
Dylan (1 month ago)
Saw taught me to dig through the bath tub first
hopeworld _ (1 month ago)
I got scared when they screamed Whyyyy
dottislame (1 month ago)
“Oh tralala, this is excellent!” I absolutely lost it.
ImJTHM (1 month ago)
I know that it would be totally illegal for them to allow it, but I'm so glad that they didn't have to blend the fish.
Sleepy Egg (1 month ago)
watch 2 guys go in there and fuck eachother
Daniel Annergran (1 month ago)
"10 minute power hour" 19 minutes long
Rachel Headley (1 month ago)
This was actually the first time I've seen their faces like ever or something idfk
joepoop 129 (29 days ago)
That's crazy and weird
Insomniac Jac (1 month ago)
Arin looks so handsome in this episode
cal listified (1 month ago)
anyone else figure out the "demon" thing in like two seconds
Jesse Glasgow (1 month ago)
"Maybe the album's!!!" *Arin sticks album on the x ray viewer.* "...I dunno!" Arin is way to much like me in puzzle scenarios
Jesse Glasgow (1 month ago)
Why do California worker girls always look so pissed 😂 Every chick these two encounter give them the fucking evil eye lol
GodlyGamer0882! (1 month ago)
Nirvana!!!
Jenn Powell (1 month ago)
What does the binary at the end say Nevermind found it
the bob squad (1 month ago)
R.I.P. Fishy Dude 2018 - 2018
buddy6584 (1 month ago)
It would have been awesome if Ryan barged in the room as Dr. P.
Arin: WTF I was putting the puzzle together!!! Dan: Too late! Is mah puzzle now... Arin: Well, at least let me help you. Dan: Is mah puzzle....mah puzzle.....
Milkshake Cloud (1 month ago)
Rip fish 🐠
Brianna Gendron (1 month ago)
Erin ahhahaahha
kidnickles kahknuckles (1 month ago)
Look at vernon wearing some lit joyce manor merch
Sleepy Hippie (1 month ago)
can someone pls explain this "slim thicc" comment... idk wus going on.
PurrificPaws Lps (1 month ago)
Arin is like me in school XD
PurrificPaws Lps (1 month ago)
The fish looks like my fish. His name is strawberry XD
Luciano Resendez (1 month ago)
oh he eats them
The Jamster (1 month ago)
I got an ad for an escape room while watching this.
Jakey Bone (1 month ago)
hehe.. doctor pee hehehehehe
Jacob Heilman (1 month ago)
"were not allowed to show any of the answers" *arin spins around saying "413" for like 15 seconds straight*
garlick bread (1 month ago)
imagine they did it in 10 minutes, because “10 MINUTE power hour”.
Kate Kursive (1 month ago)
her voice is amazing
Sei Verseicle (1 month ago)
How much you wanna bet the employees are watching this laughing their asses off?
ErehcVA (1 month ago)
"We just did something, over." "Congratulations, detective." "Thank you, over!" That exchange kills me every time. XD
Socially Undead (1 month ago)
Arin plays this like he plays video games- throwing random crap around and hoping it's the solution.
Jooshbag (1 month ago)
C'mon, guys, don't shit on Dr. P.
"Will an actual actor, as the doctor come in? Because we will club him to death with flashlights..." I CAN RELATE TO DAN SOOOO MUCH. I ACTUALLY HIT AN ACTOR WITH MY PHONE IN A HAUNTED HOUSE LAST YEAR! XD
jay travers (1 month ago)
I'd kill to see these guys as cops in Brooklyn nine nine.
Jeffrey Williams (1 month ago)
20 Minute Power Hour.
Pyreax (1 month ago)
Where is the end
14:52 when ur fav ends up being bad but u still have hope
UltraNinjaChicken (1 month ago)
I would watch the shit out of a cop drama starring these two.
Dante Monzani (12 days ago)
OMG YES
LCVEANDEVIL (1 month ago)
escape dr. peepee poopoo's room
Baby NyQuil (1 month ago)
It’s hard having this kind of sense of humor. At this point people are just scared of me :)
BrodieNia Home (1 month ago)
"I'm a kiss him to death." Hahahhaahahaa im dying
OldMan Fart (1 month ago)
I just realized he is wearing a Nirvana t-shirt. That is awesome!!!!
Noah Kraft (1 month ago)
You two seem like good ass f****** friends
JordanFlynn_YT (1 month ago)
Nice shirt, Dan!
Frank Costello (1 month ago)
413... 413... 413... 413... 413... 413... 413... 413... 413... 413... 413... 413... Pretty sure they put the fish there to see WHO THE REAL PSYCHOS WERE... "Oh let's see if we can blend this fish"
Jack Llewellyn (1 month ago)
Dr.pole

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.