HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Maijer Lawrence

Prison inmate makes a fifi

375 ratings | 219864 views
Prisoner gives instructions on how to make a Fifi bag.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (152)
Ramses The Great (2 months ago)
Look what they did to my boy
Eylul Yel (3 months ago)
OMG
Paul Dupey (4 months ago)
He bout to make a porno wit FIFI
Paul Dupey (4 months ago)
Made my first fifi before there was YouTube never thought I'd see one made on YouTube from the joint lmfao I need to take my ass to sleep. the weird side of YouTube come out at nite
Walter King (4 months ago)
Well it's a lot better than being a queer by sticking your dick in another man's shittin hole.
Yesu_Desu (5 months ago)
he's probably having the time of his life
not a dog (7 months ago)
Im here for scientific purposes ONLY
STOICNATIVE (7 months ago)
Hey so that's what 69 is talking abouts thank you 69. One hunna
WIRED UP T.V (9 months ago)
Much respect Dogg get out soon..I'm surprised he ain't More paranoid about them guards coming lol I would have.. but damn this is a real prison education YouTube channel. God bless
FatFireCrotch 16 (10 months ago)
I'm telling them you have a phone in prison
839bang (11 months ago)
Ima tell em yall got a phone
InstaRusher (11 months ago)
All I needed was a fucking glove omg but I don't have one!
slap twin (11 months ago)
what fifi did u put that phone in to get it passed the c o is the real question
Andrew C (1 year ago)
How he get a camera or phone fake
Kelin (1 year ago)
I learned this In military school haha
Jose 8A (1 year ago)
Can i use black nitrate 9mil gloves
alpha trapinch 121 (1 year ago)
1:34 ewwwwwww😷
Lance Looney (1 year ago)
Where did he get the phone the police brought it in dumb ass
mieklYouhanes (1 year ago)
Guess he likes his pussy pocket sloppy 😂😂
yung freestyle (1 year ago)
I knew prison mates were sneaking phones in there
Andrew Jackson (1 year ago)
They are listening to good music in there. That uh...that’s about it
Milad Toma (1 year ago)
I was watching the video, and was thinking wtf is a fifi? He kept going and I was like, "man, this shit look kinda funny wtf he doing," at the end i was like "aaahhh helll nawwww"
UNIM NUNYA (1 year ago)
and how did you get the video cam in tho make this video
They got Wifi in prison WTF?!
cool boy10046 (1 year ago)
how in the hell does he post this ?
Chimi Babasosa (3 months ago)
The internet dumbass
CJ Rod (1 year ago)
The comments section is crazy. Cool? Music playing? Smh. Don't ever go to prison people.
Henry Wong (1 year ago)
nigga da fuck,you cool as hell brah
Mesozoic Period Vlogs (1 year ago)
Lmao
BlackberryKun (1 year ago)
Just use other inmates bro
Finesse Gawd (1 year ago)
This nigga really got his own youtube channel
Round DaRimm (1 year ago)
" might seem strange, might seem funny....but thats what you do when you aint got a honey" 🤣🤣🤣🤣🤣
Spaadez- (1 year ago)
LMAOAOA why the baby oil???
John Saxon (2 years ago)
What state do you think this prison is in?
Rosie Rivera (2 years ago)
california
FlickMy Nic (2 years ago)
Ha ha love it!
The One (2 years ago)
that shit will have you squealing like a pig.."oh baby"
hoopgaming 1 (2 years ago)
does lotion work as good as lube
Brian Jackson (1 year ago)
hoopgaming 1 try non alcohol based lotio n
Underrated Critic (2 years ago)
Would be hilarious if one of the guards discovers this video, recognizes the inmate, then goes to raid his cell.
Jonathan Mitchell (2 years ago)
That promium jelly 😄😄😄💀
Anthony Marino (2 years ago)
y u all talkn shit about this man? and half the shit you ppl are saying is wrong and u giving ppl answers like u know, most of u dont know shit about that. i do, i bein 3 times fones get in from the trustees, thats a inmate that works around the prison and wen u get a visit they put it in the garbage then u pay the trustees to get it out the trash later and hell bring it to u. its on a honor code in prison your word is your word so u pay some one to get that fone he gona get it for u cuz thats how it is. ya some guards may sell one but not likely they aint gona lose there job for a inmate. and us inmates go to a visit u get searched naked before and after so u cant bring it in like that unless u cool wit that guard but its not likely trust me. its done threw the inmates that can work all over the prison and not b harassed by police. come on u aint gona fit no fone and charger up your ass or in your ladies pussy. he may b in a work release program to were u work in the free world 8hours a day n u get passes to go home sometimes for a day if u follow the rules, but its hard to qualify for work release n fed joints same thing wit the trustees if u get caught it aint shit i got cought 3times wit cell fone only hot fined a few dollars and a few days in seg if u dont know what seg is u mite know it as the hole u in a cell all day alone. wit only your bible and mail and a pencil and toilet paper. some of yall makin a joke out of it but u wouldnt say shit to that mans face or any other inmates face. b happy he using a fefe and not one of your family members that may be locked up. only the ppl on here that showed respect in any way is the ppl that bein to that hell hole and just by reading comments i can tell who bein thru it. that shit is sad just like that female on here said and then one of yall had the nerve to disrespect her sayn something bout her chest, dont listen to that lil boy, girl u beautiful. some of yall come on here strictly to act hard and talk shit cuz if u ever open your mouth to someone in real life and not behind a smartphone screen they would teach your ass a lesson so u stay safe and talk shit behind a fone like punk ass kids. well im done wit this convo cuz i dont like talkn behind a fone so i had to tell u as respectfully as i could cuz i dont do no internet thuggin so im out. To that guy that posted the video ;stay up big bro and chin up my nigga and be careful stay on your Ps and Qs in there cuz us who bein there know how fast something can jump off. and for all the ppl that left respectful comments to that man much respect to u n for those that didnt, well, and i aint even gota say no more.
Abdullah Shabazz (2 years ago)
"creamy baby oil" 😂😂 im fucking dead
ID (2 years ago)
Might seem strange, might seem funny. But this is what you do when you got no honey. Legend.
Mr Reaper (2 months ago)
Super Luminous Anomaly if Yo bitch ass ain’t got any nice shit to say then shut the fuck up and go fuck yourself
Super Luminous Anomaly (6 months ago)
Don't quote the vid moron
Prince Echo (2 years ago)
Lmao creative as fuck.
Pagan Patriot (2 years ago)
how does prison inmate have camera, and internet access? this is OUR secret!!
mieklYouhanes (1 year ago)
The guards... Not all are stuck up asses. They purchase them for inmates if the inmate pays them.
creeper craft (1 year ago)
Torg Borger a cellphone is contriband it's illegal
Chris A (1 year ago)
Torg Borger it's a smuggled in cell phone. You're not allowed to have them in any states prisons, but guards bring them in, or there smuggled in and they use the data network.. now I'm sure some niggas will come along and say you can, but I was there and I know you cant
Jeremy Harrison (2 years ago)
People are fucking stupid you can obviously tell that he is in a federal prison so a lot of the times prisoner can get access to these kind of things I use to play Xbox with someone who was in a federal prison because he was a lifer fucking idiots!
Crystal Bearrington (1 year ago)
Jeremy Harrison No. No inmates are allowed to have cell phones, internet to upload videos, etc. Not in any American prison, period. This was smuggled in. Had to be.
Rosie Rivera (2 years ago)
Jeremy Harrison homie you stupid.they would allow that shit you trippin
hunter Perez Jr (2 years ago)
how does he got a phone in prison
Wabco Haulpak (2 years ago)
Wabco Haulpak
hunter Perez Jr (2 years ago)
@Casper oh you commented on my other comment 😁
Kapes (2 years ago)
commissary
hunter Perez Jr (2 years ago)
@swagg Swagg @Yogurt Beef @. If y'all just gonna say my name then don't fucking comment
no name (2 years ago)
Jose Perez Jr
Benjamin Garner (2 years ago)
use one of these while listening to sex sounds of of youtube. fucking amazing.
Lary Hotdog (2 years ago)
yo stay up homie I've been in your shoes
Mario Suarez (2 years ago)
yes right i thought you cant have phones in prision
Chris A (1 year ago)
You can't it's smuggled, if he got caught that's extra time that's a green sheet street charge
Bean (2 years ago)
Mario Suarez you thought
Valorie Ramsey (2 years ago)
I would rather see this than him with another man and no disrespect to anyone, just my opinion
Josh Coon (7 months ago)
The phone arrived in someone's ass hole
dsfbsbdf pffxgssdfg (1 year ago)
Valorie Ramsey cuck
Alfredo Rodriguez (2 years ago)
Never thought that the detectors would ever not find this phone🤔
Robert Cordell (1 year ago)
Alfredo Rodriguez how prison work:::::: they confenscste contraband item... then goes to another block and sell the item.... if the dumb ass that lost it wants it back they have to pay a penalty fee for being dumb enough to get it took... once an item is in prison, it rarely ever leaves
Kim Daniels (2 years ago)
Must say I found that very interesting and informative
King_Rob (2 years ago)
me as well
A Bennett (2 years ago)
It's funny he is listening to
Nerf Kid 2.0 (2 years ago)
Do they have music just playing in prison? That's pretty cool actually.
Chris A (1 year ago)
General OFG straight facts nailed it
General OFG (1 year ago)
Nerf Kid 2.0 You can have TV's, mp3 players, radios, and even video games in prison. This obviously depends on which prison you go to and how much money you have. Prison is still hell though. Most of your shit will get stolen by other inmates and raising money is fucking hell, I'm talking 25 cents an hour and a shitty tv costs like $300.
1:12 Petroleum jelly *BANG* lol
D'Afrique Rousseau (2 years ago)
This dude was serious when he slammed that jelly! Was listening to an old DJ Quik joint and he was talking about a fifi bag.
kill all (2 years ago)
good idea
Bored (2 years ago)
hahaha, how does this inmate have a camera? I assume hes not only skilled at making prison fifi's but probably pro at keistering as well.
The Savage (2 years ago)
yo that actually feels good its better then your hands
MutantX123 (2 years ago)
haven't you guys like ever watched OZ? prisoners having access to shit is prettttttty commonplace
Mark (2 years ago)
I hate to say i was fucking impressed. Won't replace a real girl, but is damn good
Casey Mathews (3 years ago)
How does he get a cell phone in prison lol. The fucking guards! That's how. Not all of correctional officers are saints. You'll be surprised what CO's, Cops, judges, lawyers, and politicians do for money. Welcome to the real world.
Chris A (1 year ago)
HONESTO UNO exactly! Fuck that nigga edrick talking about
HONESTO UNO (2 years ago)
@Meticulousz those are white collar prisons, with people with cash.
MeticBoom (2 years ago)
you can get vizios in Ferguson too that's a state jail prison basically
MeticBoom (2 years ago)
HONESTO UNO nixxa I was in state with nixxas who told me what federal facility's have they got xbox 360s, vizios, and ps2s. it's some pen in Austin or fort worth i think. Shit over here fort bends county jail has Android tablets and u can get Wi-Fi on it if u cool with one of the boss men that know the passcode or the nurses.
HONESTO UNO (2 years ago)
@Meticulousz no they don't dumb ass
idkjordan (3 years ago)
I was fuckin dying when he casually put the jelly & baby oil on the counter lmfaoooooo
Hamza Harroo (2 years ago)
Markel Vitale lol
Hamza Harroo (2 years ago)
lol
Markel A. (2 years ago)
Luke Bas hahaha lmfaoo😂😂😂😂😂😂
Luke Bas (2 years ago)
idkjordan 😂😂 "now.....you have to make a choice"
Topdamagewizard (3 years ago)
You know they sell this shit now? Google it.
Mike yo (3 years ago)
thought he was gonna say at the end to download is mix tape
Rick Rude (4 months ago)
Mike yo 😂😂😂😂😂
Edge Harness010 (3 years ago)
he sounded pissed and trying to make a YouTube video tf? XD
MrLoboLoco (3 years ago)
lol this nigga was serious af
Henrik (3 years ago)
How are you guys so surprised the inmates have access to cellphones? They get smuggled in all the time
Anthony (8 months ago)
Yup! The corrupt prison guards smuggle the phones in. My friend was in prison for 2 years and he got a cell phone from one of the guards. he would text me all the time from prison.
Chris A (1 year ago)
Yup
Bean (2 years ago)
Ikr*
Bean (2 years ago)
Henrik irk
troy henderson (3 years ago)
LOL
SaucyDanny (3 years ago)
If he's in jail with a phone, tf is he posting a video with it for
SaucyDanny (2 years ago)
@Edrick Gaming Idk data plan?
eine m0rd (3 years ago)
how did you get a cell phone in there wtf
ryan evans (3 years ago)
Prison pocket
RandyU1 (3 years ago)
that was the weakest fifi I've ever seen I had that shit down to a science in the youth center u gotta sandwich the glove that gets fucked in between two hot water filled gloves then you roll the towel around it
Chris A (1 year ago)
He's not bullshiting that's straight facts
Johnny Boy (3 years ago)
how exactly do you make this thing
Thomas Vella (3 years ago)
How he get camera in prison??/?
Cole McDaniel (3 years ago)
Make more videos
jiskell (3 years ago)
the audio quality isnt very good
Deer Bones (3 years ago)
Maybe cause it was filmed in prison
Isaac Clarke (3 years ago)
Never thought an inmate would change my life
Queen Elle (3 months ago)
Lmhoooo
mieklYouhanes (1 year ago)
Isaac Clarke lmbo
Layla Addow (3 years ago)
Omg that's so sad.
Chimi Babasosa (3 months ago)
TheDestroller she’s not even hot. She just looks average
not a dog (7 months ago)
@Layla Addow he......is........in.......prison...🤦‍♂️i cant beleive someone is this dumb
Michael (1 year ago)
Layla Addow bitch you got a 5 head
Pérdida (1 year ago)
Layla Addow at least he's not raping men
Adam 80 (1 year ago)
Layla Addow. Like your channel.
Almighty- -Push (3 years ago)
How are u in jail with a phone?
fuck the baby oil or vaseline...use peanut butter...chunky.
Cole McDaniel (3 years ago)
Do you have an Instagram
Jamesha Felix (3 years ago)
Wow I just learned some new shit
Juan Guido (3 years ago)
How the fuck did i end up here???!
Caleb Russell (3 years ago)
+DamnnYouUglyAf!!BitchYouAite?™ hell yea
Guap Iano (3 years ago)
+DamnnYouUglyAf!!BitchYouAite?™ lmao truu
415KiDD (3 years ago)
worldstar
Juan Guido (3 years ago)
Dirty ass cell! Reminds me of the tombs in nycb... Even bcb was cleaner
Petey Haterton (4 years ago)
How did he get a phone??
Worm Dude (1 year ago)
Believe me, they get them in, like states, they have prison grades being them, or have been thrown over or smuggled in, and no not up their asses :|
Andrew Jackson (1 year ago)
A1zWestcoast A $20 prepaid phone out here would cost $80-$115 in there. (According to a reliable source)
A1zWestcoast (3 years ago)
@Ignited Fury actually the correctional officers smuggle em in and and sell em to inmates for outrages prices....
Knowa Wyte (4 years ago)
@Ignited Fury you seem angry
Thatnga Blaze (4 years ago)
Fuck is wrong with this nga
ChipBoxingVids (3 years ago)
What you mean? If you were in jail for a long time you'd probably do the same.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.