Home
Videos uploaded by user “PowerStarTheGuy”
TRY NOT TO LAUGH 😂😂😂
 
01:46
This is my first try not to laugh, so don’t say it’s bad because it’s short, because I couldn’t find any good clips, other than these.. so yeah.
Views: 30 PowerStarTheGuy
Minecraft: STRANDED. |trailer|
 
02:09
Leave a like, subscribe, and comment below!
Views: 25 PowerStarTheGuy
Zane vs ironman and Spider-Man part 1 and 2.
 
01:12
Again, I ran out of video ideas.
Views: 20 PowerStarTheGuy
Lego How To: How to make Grian (Minecraft youtuber)
 
00:54
Hey Guys! This is a Lego how to, where I show you how To makes things!! I hope you like this one! And don't for get to subscribe! To me Andrea grian!!
Views: 100 PowerStarTheGuy
Why shouldn’t mario posses a statue?
 
00:16
Congrats Mario, you’re stuck there forever.
Views: 27 PowerStarTheGuy
NINJAGO ZANE EPISODE 4 PART 2!!!!!!!!❄️❄️❄️❄️
 
03:17
Hey guys! Yes! It's finally here! After two days of no sleep it's finally done! Please like and sub. Thanks for watching.
Views: 30 PowerStarTheGuy
Zanes Dab Explained.
 
01:08
Seriously, why did I waste my life on this video?
Views: 534 PowerStarTheGuy
Ninjago Zane Episode 5 Trailer
 
01:21
Yep. Already.
Views: 25 PowerStarTheGuy
Can I get 250,000 Views?
 
00:53
Can I? All you need to do is watch the video!!! (Plz my channel is poor)
Views: 44 PowerStarTheGuy
My new channel, and why I Abandoned my old one
 
00:57
Guys this is my new channel. Plz sub to me, I want the people who subbed to me on my old channel to sub to this one. Plz
Views: 32 PowerStarTheGuy
New Type of animation! (Minecraft)
 
01:01
Hey guys! Yes, more animation crap. But this one is cooler, because this is not Lego, it's minecraft crap! Yey. Hope you like it, and don't forget to subscribe!!
Views: 16 PowerStarTheGuy
New Ninjago Zane intro!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️
 
01:00
Hey guys!... aka the people that actually watch my channel, welcome to this extremely confusing video! If you don't know what's happening, let me explain. I had to make a few changes to the Zane series. As you can see, I have a new intro for the series, yes, that's very new, and also confusing, let me explain. So, having just Zane in the series is, kinda boring. (SPOILERS) because you know, Wu died.. so Zane is alone. With a few glimpses of Kai... which is REALLY BORING!! Now before you spam hate in the comments, the series is still very much about Zane, and will always be. I also changed the name of the series, the old name of the series was just "Zane" but now it's actually "Ninjago Zane" just because it's a better name, and because it's more than just Zane in the series, it's Kai, cole, jay, Nya, misako, some flashbacks of Wu, (Cause he's dead), and even Dr julien!! Zanes father!!!!!!!!! Yes he's alive in this series. Deal with it. So yeah. Those are the changes.
Views: 20 PowerStarTheGuy
New villains in Ninjago Zane!!
 
01:02
Sorry if there are missing letters, something is wrong with pinnacle studio..
Views: 20 PowerStarTheGuy
Zane vs Spider-Man and ironman part 2!!
 
00:35
Yay its finished! Part 1: https://m.youtube.com/watch?v=XRRumX3iNEA Don't forget to sub to meeeee!!
Views: 14 PowerStarTheGuy
Ninjago Zane episode 5 part 1!!! ❄️❄️❄️
 
02:07
Yay! I got part 1 out woo hoo!! Episode 4 part 2: https://m.youtube.com/watch?v=GIU_gIXXYzQ
Views: 26 PowerStarTheGuy
CAT VIDEO!!! 🐱🐱🐱🐱
 
00:40
Yep... KITTIES!!!!
Views: 14 PowerStarTheGuy
Not again...
 
01:03
I’m sorry this had to happen... there was nothing else I could do.. New channel: https://m.youtube.com/channel/UClxubsTGcnQ8NvNZPclkbXA
Views: 18 PowerStarTheGuy
Minecraft: EVIL SANTA BOSS!!! 🎅🏻👹
 
07:03
If you download this addon, here are some warnings!! He will blow up anything. Without proper gear, you will never make it out alive. He spawns A LOT, of elves. You will have lots of fun!
Views: 80 PowerStarTheGuy
ZANE EPISODE 4 PART 2 PREVEIW ❄️❄️❄️
 
00:09
Yep. There's talking now. I'm to lazy to continue with those damn subtitles.
Views: 9 PowerStarTheGuy
Zane Vs the oni mask guy
 
00:39
Yep this animation was terrible...
Views: 24 PowerStarTheGuy
Ninjago Zane episode 5 part 2
 
01:20
Wooo. Also if you are wondering why I said: "eleven seven" instead of seven eleven.. was because of copyright.
Views: 18 PowerStarTheGuy
You had one job...
 
00:22
This is what happens when you try to get merch at a cheap store...
Views: 31 PowerStarTheGuy
Watch this.
 
01:03
Sub to me (Plz)
Views: 20 PowerStarTheGuy
I have my robin glasses back!!!
 
00:25
Whoop whoop I have moi glasses back!!!
Views: 11 PowerStarTheGuy
Totally Random Video
 
00:31
Totally Random Video. SUBSCRIBE.
Views: 10 PowerStarTheGuy
Mario star power up fail.
 
00:17
Mario tried to use the star power up to defeat bowser, but it ended way faster than it should have so mario got roasted and toasted.
Views: 14 PowerStarTheGuy
Lego batman TRAILER
 
00:27
this is a (possibly) short series that will be about me and batman, and why I left being ROBIN....
Views: 27 PowerStarTheGuy
Ninjago Zane episode 5 part 3!!! (Dear god...finally)
 
01:27
So sorry for the 2 month delay.. there was a really big problem but I managed to get by it. I hope you like it!!!
Views: 10 PowerStarTheGuy
Super Mario run: world #1   1-4
 
06:58
Sry if half of the video is cut off..
Views: 8 PowerStarTheGuy
LEGO Batman: MANOR problems...
 
01:34
Thx for watching (AND SUBSCRIBING!!) have you found “friends are family” Batman yet??
Views: 14 PowerStarTheGuy
Sub to my new channel!!
 
00:21
Yeh
Views: 13 PowerStarTheGuy
Sans vs frisk animation
 
00:31
I couldn't think of another video.
Views: 11 PowerStarTheGuy
A minute of cuteness
 
01:01
My dads cute cat
Views: 9 PowerStarTheGuy
TWERK!!
 
00:16
...sorry for this.
Views: 56 PowerStarTheGuy
LEGO Ninjago Zane: episode 6 trailer
 
00:13
I hope this comes out in time
Views: 10 PowerStarTheGuy
JoJo and Marcus’s text stories: autocorrect
 
02:35
I hope u like this! (And sorry if I went too far)
Views: 19 PowerStarTheGuy
Last video of 2017...
 
00:07
Yep.
Views: 15 PowerStarTheGuy
Why shouldn’t Mario posses a creeper?
 
00:17
Rip Mario. (And creeper)
Views: 28 PowerStarTheGuy
What do I think about Ninjago?
 
00:23
It's amazing.
Views: 11 PowerStarTheGuy
Mario possesses things.
 
01:12
I hope you liked this video! And don’t forget to posses that like button and punch yourself!!(because your the like button) and subscribe!!!
Views: 29 PowerStarTheGuy
Don't scare Zane.
 
00:35
Like and subscribe!! Plz me poor...
Views: 21 PowerStarTheGuy
ZANE VS SPIDER-MAN AND IRONMAN!!
 
00:36
Yep. I just couldn't think of any other video...
Views: 17 PowerStarTheGuy
Mario’s “Day off”
 
00:17
Great job princess peach, you just drove Mario to kill himself...
Views: 15 PowerStarTheGuy
JoJo and Marcus’s text stories: bad typing.
 
01:03
Your welcome.. Shout out to Lego legend.
Views: 12 PowerStarTheGuy
Should I use this intro? (Don't kill me mrbeast....)
 
00:10
Should I use this? (Mr beast is not allowed to answer.)
Views: 24 PowerStarTheGuy
DAB ME OUTSIDE!!!
 
01:45
Hey guys, if you are wondering why I haven't posted in a while is because I have strep throat, which has currently been killing me, (literally) so this vid is making up for all that time I haven't posted. And as always, don't forget to like, subscribe, and comment below!!!!
Views: 355 PowerStarTheGuy
New Lego Ninjago movie video game images!!
 
01:09
Wow 2 posts in a day, I am on a role!
Views: 47 PowerStarTheGuy

Capratek training program design essay
Georgetown application essay 2014 1040
Essay bill clinton in the united states
Ehr challenges to implementation essay
Calmette vaccination argumentative essay